AccueilPortailCalendrierFAQRechercherS'enregistrerMembresGroupesConnexion

Partagez | 

Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]

AuteurMessage
Aries no Mû
Chevalier d'or du bélier
Chevalier d'or du bélier

Masculin

MessageSujet: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Mar 20 Déc - 23:11

you are adelbert steiner. you seems that you have sworn your life to protect something but you really get tired of doing it. you are very loyal to your friends and keep secrets very well.you are easily angered but you get over it easily.

TEST

Ange
Ange

Féminin

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Mar 20 Déc - 23:16

Je suis

you are garnet alexandros. you are a wonderful friend but people don't want to leave you alone. it seems that you don't have any alone time with yourself. but you are nice to all your friends. you are very loving and caring. and you well alway stand up for yourself.

Créatrice
Créatrice

Masculin

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Mar 20 Déc - 23:18

you are freya crescent. you are quite the loner but if you had any friends you would keep them as a friend forever. you are very mysterious and dark. the main reason you have no friends is because you don't let any one into your life because you are afraid they might hurt you.

wahou j'le connais pas encore celui là (je me dédie au VII plus qu'à celui là lol) enfin bon il me correspond pas tant que ça -___-°
Revenir en haut Aller en bas
Yureka
Maître de sabre
Maître de sabre

Féminin

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Mer 21 Déc - 16:35

you are garnet alexandros. you are a wonderful friend but people don't want to leave you alone. it seems that you don't have any alone time with yourself. but you are nice to all your friends. you are very loving and caring. and you well alway stand up for yourself.

En gros, je suis quelqu'un de tellement sympa que je suis jamais tranquille lol.

Membre N°1 du Forum
Membre N°1 du Forum

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Sam 28 Jan - 1:55

hi hi ^^

you are vivi ornitier. you are a very depressed person. no one wants to be your friend and you don't know why. you are a very magical person and you have a werid outlook on life. you are very cautious of anyone who wants to be your friend because you are afraid that they might abuse or hurt you.
Jio
Etudiant
Etudiant

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   Mar 4 Avr - 20:30

you are adelbert steiner. you seems that you have sworn your life to protect something but you really get tired of doing it. you are very loyal to your friends and keep secrets very well.you are easily angered but you get over it easily.

Je le connais paaaa... C'est qui ?
Voir le profil de l'utilisateur http://manga-cool.kanak.fr
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]   

Quel personnage de FF9 êtes vous ? [ANGLAIS]
Page 1 sur 1